четверг, 17 ноября 2016 г.

Формування єдиного інформаційно-освітнього простору опорного закладу


   В умовах динамічного розвитку суспільства, побудови та становлення єдиного інформаційного простору, сучасна освіта потребує більш широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, управлінні навчальним закладом. Особливої значимості набувають вони у період формування опорних закладів освіти, на які покладається відповідальність забезпечення нової якісної освіти.

Діяльність опорної школи, яка у своєму складі має декілька філій, вимагає комплексного оперативного аналізу для своєчасного коригування ситуації та прийняття ефективного управлінського рішення «на відстані».
Прискорити управлінські процеси, забезпечити взаємодію, реагування, та співпрацю усіх структурних підрозділів навчального закладу можливо за умови створення єдиного інформаційного освітнього простору, що дозволить розв’язати низку проблем:

- подолання територіальних бар’єрів в управлінні навчальним закладом;
- підвищення оперативності та ефективності управління;
- скорочення збору та обробки інформації;
- забезпечення внутрішньої стандартизації інформації; 

- прискорення руху управлінської інформації, автоматизація в організації та управлінні освітніми процесами;
- підвищення оперативності і якості прийнятих рішень;
- прискорення у виконанні щоденних завдань навчально-виховного процесу;
- інтенсифікація науково-методичних досліджень тощо.

Вибудовування моделі єдиного інформаційно-освітнього простору у навчальних закладах надає можливості для інтеграції сучасних  технологій у навчанні, управлінні, організації методичної роботи, сприяє поширенню індивідуалізованої моделі навчально-виховного процесу, забезпеченню динамічного адміністративного впливу та координації.
Методист ОНМЦ 
В. Трубіна

Комментариев нет:

Отправить комментарий